Powołując się na wydarzenia w Stanach Zjednoczonych, prawodawca z Kanady powiedział, że kraj ten musi być częścią rozwijającej się branży bukmacherskiej.
Kanadyjski poseł Tracey Ramsey chce ponownie zająć się zakładami sportowymi. W rozmowie z kanadyjskim ministrem spraw zagranicznych Chrystią Freeland podjął kwestię zakładów sportowych i powiedział, że legalizacja natychmiast wygeneruje miejsca pracy.
Tracey Ramsey powiedział o zakładach sportowych: „Musimy być w tym razem. Nie ma absolutnie żadnego powodu, aby tego nie robić „, dodając, że legalizacja ograniczy czarny rynek i zapewni dochody, by poradzić sobie z uzależnieniem od hazardu.
Cassidy zasugerował, że należy pilnie uchwalić prawodawstwo, biorąc pod uwagę, że Stany Zjednoczone podjęły w tym zakresie kilka kroków naprzód. W związku z tym, że Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych uznał federalny zakaz zakładów sportowych za niezgodny z konstytucją, kilka stanów, takich jak New Jersey i Pensylwania, dołączyło do Nevady, Delaware, Montany i Oregonu, zezwalając na legalne zakłady na wydarzenia sportowe. Oczekuje się, że wiele innych stanów pójdzie w ich ślady.
Uzyskanie 150 dodatkowych miejsc pracy w Caesar Windsor, zgodnie z Cassidy, wymagałoby prostej poprawki do obecnego prawa stanowego.
„Tylko jedna zmiana kodeksu karnego w jednym akapicie. To jest dziesięcioletni problem, który należy rozwiązać, „powiedział.
Wcześniejsze starania o dopuszczenie zakładów sportowych, autorstwa Briana Masse, nie zdały egzaminu w 2016 roku, w głosowaniu 156-133. Masse twierdził wówczas, że nielegalne zakłady bukmacherskie to corocznie rynek o wartości 10 mld CAD (7,6 mld USD).
Cassidy powiedział, że już miesiąc temu skontaktował się z premierem Justinem Trudeau w sprawie proponowanego środka.
W październiku MGM Resorts International stał się oficjalnym partnerem NHL, która składa się z siedmiu drużyn z Kanady. Zgodnie z umową, MGM będzie wykorzystywał ligowe i drużynowe znaki towarowe NHL do celów marketingowych, a baza fanów NHL zostanie połączona z programem nagród MGM M w celu ułatwienia działań związanych z cross-marketingiem.