CEO MoPlay, Juergen Reutter mówi, że marka odczuwa „prawdziwą synergię” z klubem Bundesligi.

Firma bukmacherska MoPlay podpisała wieloletnią współpracę z Herthą Berlin w celu promocji marki na rynku niemieckim.

„Długoterminowa” transakcja sprawia, że MoPlay jest oficjalnym partnerem bukmacherskim niemieckiego klubu, po tym jak serwis MoPlay.de został uruchomiony w tym tygodniu.

Wraz z premierą, MoPlay zaprezentował promocyjny film na YouTube, w którym gracze Hertha BSC są naśladowani przez aktora udającego pracownika MoPlay.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z Hertha BSC, klubem o bogatej historii i tradycji, ale także z myślą o przyszłości. Od czasu naszego pierwszego spotkania z przedstawicielami Herthy byliśmy pod ogromnym wrażeniem tego, co widzieliśmy nie tylko z klubu, ale także w Berlinie.” – powiedział CEO MoPlay, Juergen Reutter

„Czujemy prawdziwą synergię z Herthą BSC – nasze cele są w pełni dostosowane pod względem globalnej ekspansji i oferują lepsze doświadczenia dla nowej generacji fanów” – dodał.

MoPlay współpracowało również z dwoma klubami z Premier Lague, Manchesterem United i Watfordem.

_________________________________________________________________
MoPlay nie posiada zezwolenia Ministerstwa Finansów. Uczestnictwo w grach hazardowych bukmacherów bez zezwoleń grozi konsekwencjami prawnymi.


bonusy bez depozytu