MGM kontynuuje swoją falę zawierania partnerstw z amerykańskimi drużynami sportowymi i ligami poprzez ogłoszenie nowej umowy z Major League Baseball (MLB).

Zgodnie z umową MGM Resorts jest pierwszym oficjalnym partnerem MLB.

MGM użyje oficjalnych statystyk MLB na zasadzie niewyłączności, podczas gdy liga dostarczy również „rozszerzone statystyki” MGM na zasadzie wyłączności.

Jim Murren, dyrektor generalny MGM, powiedział, że transakcja przyniesie korzyści operatorowi hazardowemu GVC i stworzy unikalne doświadczenie dla fanów baseballu.

„Łącząc MGM Resorts, światowej klasy rozrywkę i technologię z danymi MLB będzie nadal kontynuować przekształcanie branży.” – dodał Murren.

MGM, a przez to GVC, już ogłosił podobną umowę z NHL i NBA i ma partnerstwo z zespołem NFL – New York Jets.

Jako oficjalny sponsor MLB, MGM będzie promował swoją markę i opcje gier na platformach cyfrowych i telewizyjnych MLB, w tym MLB Network, MLB.com i aplikacji MLB At Bat.

Operator kasyna powiedział, że będzie również zapewniał „wiele” partnerstw z poszczególnymi klubami MLB.

Komisarz baseballowy Rob Manfred dodał: „Nasza współpraca z MGM pomoże nam w odpowiedzialnym poruszaniu się w tej ewoluującej przestrzeni i oczekujemy na możliwości zaangażowania fanów w przyszłość.”


bonusy bez depozytu