Londyński operator umieszcza Anthony’ego Joshua w nowej, bezpieczniejszej serii kreatywnych reklam o tematyce hazardowej.
William Hill zatrudnił brytyjskiego mistrza boksu Anthony’ego Joshua, aby poprowadził nową kampanię telewizyjną, która skupi się na dziedzictwie marki i bezpieczniejszym hazardzie.
Joshua został ambasadorem marki William Hill w 2018 r., ale po raz pierwszy został wykorzystany w kampanii reklamowej przez operatora.
Operator notowany na giełdzie w Londynie wykorzystał również kreację do promowania bezpieczniejszych wiadomości hazardowych – po raz pierwszy zintegrował komunikację w ten sposób.
W ramach kampanii Hills zintegruje cztery bezpieczniejsze wiadomości hazardowe na kanałach mediów społecznościowych; „Wiem, gdzie stoisz”, „baw się dobrze”, „kontroluj wszystko” i „zrób sobie przerwę”.
Charlotte Emery, dyrektor ds. globalnej marki i marketingu w William Hill, powiedziała, że nowa kampania odzwierciedla narrację marki „ciesz się chwilą”.
Reklama podpisuje się linkiem „Heavyweights od 1934 r.”, Aby „podkreślić skalę i dziedzictwo Hills”, zamiast reklamować najnowsze kursy, które stały się powszechne w branży bukmacherskiej.
_______________________________________________
William Hill nie posiada zezwolenia Ministerstwa Finansów. Uczestnictwo w grach hazardowych bukmacherów bez zezwoleń grozi konsekwencjami prawnymi.