Betfair z gwiazdami futbolu
Betfair uruchomił nową kampanię marketingową o nazwie Play Smart, zaprojektowaną w celu wykorzystania istniejącej współpracy operatora z Arsenalem, Barceloną i Juventusem.
Kampania Unibet składa się z czterech filmów, w których udział bierze 12 znanych piłkarzy, w tym; Bernd Leno z Arsenalu, Leonardo Bonucci z Juventusu i Philippe Coutinho z Barcelony.
Filmy pokazują, jak piłkarze oceniają, przewidują i antycypują ruchy, zanim się pojawią, na boisku i poza nim, w celu podkreślenia pozycji Betfair jako miejsca dla inteligentnych graczy i platformy, która ucieleśnia „Playing Smart”.

„Postanowiliśmy stworzyć cyfrową kampanię led, która wzmocniłaby naszą współpracę z FC Barceloną, Juventusem i Arsenalem, aby wesprzeć nasz międzynarodowy rozwój” – powiedział Stephen Mault, dyrektor marki w Betfair.
„Kreacja pozycjonuje markę jako miejsce docelowe dla inteligentnego gracza, jednocześnie budując związek między marką a naszymi wysokoprofilowymi partnerami. Cieszymy się z kreatywności, a wyniki są świadectwem połączonego wysiłku marki i agencji „.
Kampania, opracowana przez agencję Leo Burnett, będzie wspierana w kanałach społecznościowych.
Edycja z udziałem Philippe’a Coutinho z FC Barcelony również została po raz pierwszy nadana w telewizji w Hiszpanii we wtorek 12 lutego.
_______________________________________________
Betfair nie posiada zezwolenia Ministerstwa Finansów. Uczestnictwo w grach hazardowych bukmacherów bez zezwoleń grozi konsekwencjami prawnymi.